woensdag 27 augustus 2008

Plaatjes

En hierbij het beeld bij mijn verhalen, nu ik mijn camera mee op weg durf te nemen. Nog even het uitzicht uit mijn appartement




En 'mijn' zwembad op weg naar mijn werk! Helemaal leeg.



Bovenop de heuvel ligt Howard College. De School of Music ligt er vlak achter. Dit was vroeger het hoofdgebouw van de Universiteit van Natal, de 'witte' universiteit. Onlangs is die gefuseerd met de (Indiase) Universiteit van Durban-Westville tot UKZN.



Met je rug naar Howard College kijk je uit over de stad en de haven in de verte.



Close-upje van de haven. Durban is een van de grootste havensteden van Afrika.



Achter Howard College kijk je landinwaards, hier met zonsondergang. Ik was op weg naar het jazz centre....


.... voor een superrelaxed jazzconcert met muziek van Charlie Parker, Dizzy Gillespie en Hugh Masakela.

Geen opmerkingen: